Retur/bytte

OBS! Vi bruker MyPack leveringstjeneste for å levere pakkene våre. Du kan derfor bare levere returen din på et MyPack-postkontor, ikke hos Posten eller andre leverantører av pakker.



Angrerett

Du har alltid rett til å angre din bestilling innen 14 dager, uten å oppgi noen grunn. Angrefristen regnes fra den datoen du mottok den siste varen/varene i din bestilling. Den enkleste måten å benytte din angrerett er å fylle ut returskjemaet som følger med i pakken din og returnere varene til oss. Hvis du velger å ikke benytte vårt returskjema kan du informere oss om ditt ønske om å angre din bestilling innen angrefristen er slutt ved å sende en melding til vår kundetjeneste: kundservice@bubbleroom.no hvis du ønsker å benytte angreretten. Du må oppgi ditt navn, din adresse samt kundenummer eller personnummer. Varen må returneres godt pakket, i god stand og i originalemballasjen.

Benytte angreretten:

Vi tilbakebetaler alle betalinger fra deg, inklusiv kostnaden for vår standard leveringssalternativ, uten begrunnelse og under alle omstendigheter senest 14 dager etter at vi ble informert om ditt ønske om å angre angre din bestilling. Vi benytter samme betalingsmetode som du benyttet på din bestilling når vi utfører tilbakebetalingen til deg. Dette medfører ingen ekstra kostnader for deg. Vi har rett til å utsette tilbakebetalingen til vi har har mottatt varene i retur eller du kan dokumentere at du har sendt varene tilbake til oss.
Du må sende tilbake varene til oss innen 14 dager fra den datoen du informerte oss om at du ønsker å angre bestillingen. Alle våre forsendelser inneholder en ferdig frankert adresselapp som du kan benytte når du returnerer varene. Ved bruk av angreretten står du som kunde for kostnaden av returfrakten. Benytter du returseddelen som følger med pakken din blir returkostnaden 59,- NOK. Beløpet trekkes automatisk fra verdien av varene som vi tilbakebetaler til deg. På beløpet som skal tilbakebebetales har vi rett til å trekke i fra en sum som tilsvarer varens verdiminskning, der kunden i større eller mindre grad har håndtert varen på en måte som påvirker produktets tilstand.


Tilbakebetaling

Skjer så snart som angrebeskjed/retur er mottatt, og senest innen 14 dager. Hvis du er faktura- eller kontokunde, blir kontoen din godskrevet. Hvis du er postoppkravskunde, skjer tilbakebetalingen. Hvis du angrer hele kjøpet, tilbakebetales også ekspedisjonsgebyr og postoppkravsgebyr. Hvis du benytter deg av angreretten, betaler du returfrakten.

Bruk av retur-/bytterett

Send varen tilbake i vesentlig uforandret stand, gjerne i originalemballasjen. Returner samtlige deler, selv om de er skadet. Legg ved returseddelen og angi gjerne årsaken til returen. Du bør bruke adresselappen (forhåndsbetalt kunderetur) som du finner på returseddelen. Du kan bytte til en annen vare kostnadsfritt. Av hygieniske årsaker byttes ikke hudpleie-, makeup- og hårpleieprodukter samt parfymesett som inneholder hudpleieprodukter, hvis disse returneres i brutt forpakning. Hvis varen ikke er i vesentlig uforandret tilstand, kan ev. verdireduksjon bli trukket av på returbeløpet. Hvis du benytter deg av retur-/bytteretten, debiteres du returfrakten (p.t. 59 kr) i etterkant hvis du har valgt å bruke Bubblerooms’ returseddel. Hvis en vare er feil eller feilekspedert, betaler Bubbleroom returfrakten. Ved bytte eller retur står du for transportrisikoen. Ta alltid vare på garanti-/følgeseddelen til returen er ferdigbehandlet, der står returkollinummeret som skal brukes ved eventuell reklamasjon. Hvis du bestiller flere varer enn én og ikke returnerer alle, betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsgebyret eller ev. postoppkravsgebyr ettersom gebyrene er de samme uansett antall varer som bestilles.




Bytte av varer
Du kan bytte et produkt ved å foreta en ny bestilling på vårt nettsted. På den måten minimerer vi risikoen for at varene som du vil bytte er utsolgt innen din retur kommer til oss. Den nye ordren inkluderer også ny fraktavgift. Det blir derfor ingen byttebestilling og utligning når vi behandler din retur.


Reklamasjon
Har du fått en feilaktig vare eller blitt feilekspedert så er du velkommen til å kontakte oss. Tenk på at du selv må legge inn en ny bestilling på den varen du vil ha, dette på grunn av at vi ikke håndterer bytte på Bubbleroom. Naturligvis står vi for frakten/returen, dette i form av en rabattkode du vil få av oss.

Reklamasjon på pakken
Oppdager du en skade på pakken før du åpner denne, ber vi deg kontakte ditt MyPack utleveringssted før du kontakter oss. Savner du en vare i pakken vil vi at du kontakter oss omgående.

Merk:
Bubbleroom er ikke ansvarlig for varer som blir borte under returtransport. Bubbleroom lover å løse eventuelle tvister i minnelighet og følger Forbrukertvistutvalgets beslutninger.


Bubbleroom
Consortio Fashion Group AS
Postboks 7, 1751 Halden
Organisasjonsnr. 97 44 11 768
Bubbleroom er medlem i Distansehandel Norge, www.distansehandel.no




KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.no

Telefon kundetjeneste: 22 33 05 20
Mandag–Fredag fra 08.00 til 17.00