Bestilling

Hvordan bestiller jeg?
Når du har funnet ut hva du ønsker kjøpe, legger du varene i handlekurven ved å velge størrelse og trykke på kjøp. For å gjennomføre kjøpet må du gjøre følgende:

Steg 1: Gå til kassen ved å trykke på handlekurven øverst til høyre på siden, siden trykker du på knappen «kassen»
Steg 2: Fyll inn postnummeret ditt
Steg 3: Velg fraktalternativ
Steg 4: Fyll inn dine kontakopplysninger, merk at du også kan logge inn
Steg 5: Velg betalingsmåte
Steg 6: Trykk på «bekreft kjøp»

Hvilke land kan jeg bestille fra?
Hos Bubbleroom kan du handle i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse?
Sjekk spam/søppelpost, ligger den ikke der, ber vi deg vente i 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å se hva som har skjedd.

Kan jeg legge til/ endre bestillingen min?
Vi behandler bestillingen din umiddelbart, derfor kan vi dessverre ikke utføre endringer når bestillingen er bekreftet. Det gjelder også endring av leveringsadresse eller utleveringssted.

Varene lå i handlekurven, men, ble senere utsolgt. Hvorfor?
Vi reserverer ingen varer i handlekurven, derfor kan dessverre noen andre ha bestilt samme vare før deg.

Hvorfor står det frakt selv om bestillingen er over 799kr?
Forsøk først å oppdatere nettleseren. Kontroller så ordrebekreftelsen og ta kontakt om du trenger mer hjelp.

Lagres avtalen vår?
Ja, avtalen vi har inngått arkiveres digitalt.

For mer informasjon, se våre kjøpsvillkår.

KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.no
22 33 05 20

Hverdager 08.00-17.00