Bestilling

Jeg har ikke fått ordrebekreftelse?
Sjekk spam/søppelpost, ligger den ikke der, ber vi deg vente i 24 timer før du kontakter oss for å se hva som har skjedd.
Kan jeg legge til/ endre bestillingen min?
Vi behandler bestillingen din umiddelbart, derfor kan vi dessverre ikke utføre endringer når bestillingen er bekreftet. Det gjelder også endring av leveringsadresse eller utleveringssted.
.

Varene lå i handlekurven, men, ble senere utsolgt. Hvorfor?
Vi reserverer ingen varer i handlekurven, derfor kan dessverre noen andre ha bestilt samme vare før deg.

Hvorfor står det frakt selv om bestillingen er over 1299 kr?
Forsøk først å oppdatere nettleseren. Kontroller så ordrebekreftelsen og ta kontakt om du trenger mer hjelp.

For mer informasjon, se våre kjøpsvillkår.

KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.no
22 33 05 20

Hverdager 08.00-17.00