Reklamasjon

Jeg har fått en ødelagt vare, hva gjør jeg?
Så leit. Vi ønsker alltid at våre varer skal være i perfekt stand. Kontakt kundeservice så hjelper vi deg.

Varen gikk i stykker etter bruk, hva gjør jeg?
Du har alltid 3 års reklamasjonsrett om en vare er skadet eller har feil. Kontakt kundeservice på kundeservice@bubbleroom.no eller ring på 22 33 05 20 så hjelper vi deg. Vår returadresse er Bubbleroom, c/o PN Fulfilment, Industrivei 25, 0668 Oslo.

Hva skjer når jeg sender inn en reklamasjon?
Vår reklamasjonsavdeling gjør en vurdering. Du mottar en e-post når reklamasjonen er klar. Dersom vi har spørsmål til reklamasjonen tar vi kontakt med deg.

Må jeg betale noe når jeg sender tilbake feilvarer?
Absolutt ikke. Vi står for alle kostnadene.

Jeg er ikke fornøyd med håndteringen av min reklamasjon, hva gjør jeg?
Dersom vi ikke kommer til en enighet du føler deg fornøyd med har du mulighet til å ta saken videre til Forbrukerrådet. Se fremgangsmåte her: http://www.forbrukerradet.no/klageguide/
Ved eventuelle tvister følger vi Forbrukerrådets anbefalinger. Uløste saker kan klages inn til Forbrukerklageutvalget.
Du kan også benytte EU-kommisjonens klageportal online. Dette spesielt relevant om du bor i et annet EU/EES-land enn Norge. Saken kan sendes hit: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

For mer informasjon, se våre kjøpsvillkår.

KUNDESERVICE

kundeservice@bubbleroom.no
22 33 05 20

Hverdager 08.00-17.00