Fri frakt over 799;-

Levering

Vanlige spørsmål om levering.

Hvilke leveringsmetoder tilbyr dere?
For øyeblikket tilbyr vi levering med PostNord Du finner leveringsgebyrene her ogi kassen når du legger inn bestillingen din.
Vi kan dessverre ikke levere varer til Svalbard pr idag.


Tilbyr dere ekspresslevering?
For øyeblikket tilbyr vi ikke ekspresslevering. Vi har imidlertid jobbet mye med å forkorte standardleveringen vår, slik at alle kundene våre kan få bestillingene sine hjem så raskt som mulig.
Vi ser selvfølgelig alltid på ulike alternativer og jobber for å bli enda bedre i fremtiden, så følg med på nettsiden vår med jevne mellomrom for å holde deg oppdatert på alt nytt som skjer.


Hvor er bestillingen min?
Så snart pakken har forlatt lageret vårt, vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post. Vi anbefaler at du laster ned appen for din valgte leveringsmetode for å motta varsler direkte på telefonen din og for å få bedre oversikt over tidligere og nåværende bestillinger.


Jeg har ikke mottatt en leveringsbekreftelse?
Leveringsbekreftelsen sendes ut når pakken din forlater lageret vårt. Det kan være lurt å sjekke spam-mappen din for å forsikre deg om at den ikke har havnet der.Hvis du fortsatt ikke har mottatt en leveringsbekreftelse innen den lovede leveringstiden, kan du kontakte vår kundeservice for å få hjelp.


Det mangler varer i bestillingen min, hvorfor?
Dette skal selvfølgelig ikke være tilfelle! Begynn med å sjekke at varen du mangler, faktisk er inkludert i leveringsbekreftelsen din. Hvis produktet er utsolgt, vil det ikke være inkludert i leveringsbekreftelsen, og du skal også ha mottatt en e-post med denne informasjonen fra oss.
Hvis alle varene er inkludert i leveringsbekreftelsen, ber vi deg kontakte vår kundeservice medbestillingsinformasjonen din, slik at vi kan hjelpe deg videre.


Jeg har mottatt feil produkt, hva skal jeg gjøre?
Vi vil gjerne begynne med å be om unnskyldning for eventuelle feil! Vi etterstreber alltid en feilfri håndtering av pakkene våre, men selvfølgelig kan det skje feil iblant.
Hvis du mottar en vare som du ikke har bestilt, er du velkommen til å registrere en retur her og velge returgrunnen «feil vare levert». Du vil motta flere instruksjoner for returen når registreringen er fullført, og du vil selvfølgelig sende den til oss kostnadsfritt.
For øyeblikket har vi ikke mulighet til å sende ut en ny pakke, men du er velkommen til å bestille den på nytt hvis du ønsker det. Og vi dekker selvfølgelig fraktkostnaden for den nye bestillingen din hvis du faller under grensen for gratis frakt! Ta kontakt med kundeservice med bestillingsnummeret ditt så snart du har mottatt den nye pakken, så justerer vi fraktkostnaden i etterkant.


Kan jeg velge leveringsadresse?
Du kan selvfølgelig velge hvilken leveringsadresse du vil ha pakken levert til, så lenge du velger direkte betaling. Hvis du velger å betale med faktura eller delbetaling, må du imidlertid velge adressen der du er folkeregistrert for at kjøpet skal kunne godkjennes.


Kan jeg selv bestemme hvilket postkontor jeg ønsker levering til?
Selvsagt kan du det! Når du har valgt ønsket leveringsmåte, kan du velge hvilket postkontor pakken skal leveres til. Du får opp en liste over de nærmeste utleveringsstedene, basert på postnummeret du har oppgitt.


Hva skjer hvis jeg ikke henter/mottar pakken min?
Hvis du velger å ikke hente ut pakken eller ikke motta hjemlevering, vil det bli lagt til et gebyr for uinnløste pakker, du finner informasjon om gebyret her. Dette gjelder også når du har oppgitt feil informasjon i kassen, noe som gjør at leveransen ikke kan utføres korrekt og i stedet sendes tilbake til oss.

 

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: