Policy
Mine Sider
Jeg har problemer med å logge inn, hva skal jeg gjøre?
Jeg beklager at du har problemer med å logge inn! Prøv først å bruke en annen nettleser på mobiltelefonen/datamaskinen din. Hvis du har glemt passordet ditt, kan du klikke på «Glemt passord», så får du tilsendt en e-post med en lenke der du kan endre det.
Hvis problemet vedvarer, ber vi deg kontakte vår kundeservice slik atvi kan hjelpe deg videre.
Kan jeg se fakturaene/kontoen min på Mine sider?
Selvsagt kan du det! Logg inn på Mine Sider og gå til «Mine fakturaer». Der kan du identifisere deg med Mobilbank ID for å se din nåværende saldo og betale regningen din.
Kan jeg se bestillingene mine på Mine sider?
Ja, du finner all informasjon om bestillingene dine på Mine sider, under fanen «Bestillinger». Der kan du se hele ordrehistorikken din med alle detaljer.
Hva er Mine favoritter?
Vi vil at du skal kunne lagre alle favorittartiklene dine på ett sted! Siden kan brukes på forskjellige måter. Kanskje du vil bruke den som en handleliste, der du lagrer favorittene dine som du snart skal klikke hjem. Eller hvorfor ikke lage en side med inspirasjon til kommende arrangementer/hendelser?
Bare klikk i hjertet på det du ønsker å lagre blant favorittene dine. Du finner dem deretter ved å klikke på hjertet øverst til høyre på startsiden.
Jeg ønsker å si opp medlemskapet mitt, hvordan gjør jeg det?
Vi er lei oss for at du forlater oss, men vi håper å se deg igjen i fremtiden!
Du kan selv si opp medlemskapet ditt via Mine sider, under fanen «Innstillinger». Når du klikker på at du ønsker å avslutte medlemskapet ditt, betyr det at alle personopplysninger som brukes til vår markedsføring og kommunikasjon med deg, slettes.
Godt å vite! Det finnes andre formål og lovkrav som krever at vi oppbevarer personopplysningene dine i en viss periode. For eksempel må vi oppbevare opplysninger om kjøp og transaksjoner i tre år for å kunne oppfylle krav. Og for å oppfylle kravene i regnskapsloven må vi oppbevare personopplysningene dine i 7 år.