Fri frakt over 999;-

Retur

Reklamasjon

Jeg har mottatt en ødelagt vare. Hva gjør jeg? 

Så trist, vi vil alltid at varene våre skal være i perfekt stand. Registrer en reklamasjonMine sider. Gå til gjeldende bestilling, trykk «Returner en vare» og skriv deretter inn en årsak for reklamasjonen. 
Din sak blir sendt til oss og vi vil besvare den så raskt som mulig (men senest innen 5 virkedager).  

Varen min er ødelagt etter bruk, hva gjør jeg? 

Du har alltid 3 års reklamasjonsrett dersom en vare er skadet eller feil. Se ovenfor for hvordan du går frem for å reklamere.   

Hva skjer når jeg sender inn en reklamasjon? 

Vår reklamasjonsavdeling gjør en vurdering og du vil motta en e-post når reklamasjonen er behandlet. Hvis vi har spørsmål, vil vi alltid kontakte deg. 

Vi har rett til å avslå en reklamasjon dersom det viser seg at produktet ikke er defekt i henhold til gjeldende lov, dvs. hvis produktet er defekt på grunn av slitasje 
  

jeg betale noe når jeg sender tilbake en defekt vare? 

Ved godkjent reklamasjon står Bubbleroom ansvarlig for returkostnaden. 

Jeg er ikke fornøyd med håndteringen av min reklamasjon, hva gjør jeg?

Dersom vi ikke kommer til en enighet du føler deg fornøyd med har du mulighet til å ta saken videre til Forbrukerrådet. Se fremgangsmåte her: http://www.forbrukerradet.no/klageguide/ Ved eventuelle tvister følger vi Forbrukerrådets anbefalinger. Uløste saker kan klages inn til Forbrukerklageutvalget. Du kan også benytte EU-kommisjonens klageportal online. Dette spesielt relevant om du bor i et annet EU/EES-land enn Norge. Saken kan sendes hit: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

For mer informasjon, se våre kjøpsvillkår.

 

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: