Fri frakt over 799;-

Retur

Reklamasjon

Jeg har mottatt en ødelagt vare, hva skal jeg gjøre?
Jeg beklager at du har mottatt et ødelagt plagg, selvfølgelig skal det ikke være slik! Opprett en reklamasjon via Mine sider, eller via denne lenken
Velg «Reklamasjon» som årsak til retur og legg til en kommentar der du beskriver feilen. Skriv gjerne her om du ønsker prisavslag eller om du foretrekker å sende den til oss.I det siste trinnet legger du til bilder som tydelig viser feilen.
Så snart vi har hatt tid til å se på reklamasjonen, kommer vi tilbake til deg via e-post. Det kan ta opptil 5 virkedager å behandle saken, men vanligvis går det raskere enn det.


Produktet mitt har gått i stykker etter bruk, hva skal jeg gjøre?
Jeg beklager at produktet ikke var av den kvaliteten det skulle ha vært! Du har alltid 3 års reklamasjonsrett dersom et produkt er skadet eller defekt, men vær oppmerksom på at dette kun dekker produksjonsfeil og ikke feil som skyldes slitasje eller unormal håndtering.
For å reklamere kan du følge trinnene ovenfor.


Må jeg betale noe når jeg returnerer en defekt vare?
Hvis reklamasjonen godkjennes, betaler Bubbleroom returkostnadene.


Jeg er ikke fornøyd med deres håndtering av klagen min, hvordan går jeg videre med den?
Hvis vi ikke kommer frem til en avtale som tilfredsstiller deg, har du muligheten til å ta saken videre til forbrukerrådets klageguide.
Ved eventuelle tvister følger vi Forbrukerrådets anbefalinger.
 Du kan også benytte EU-kommisjonens klageportal online. Dette spesielt relevant om du bor i et annet EU/EES-land enn Norge. Saken kan sendes til Online Dispute Resolution

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: