Fri frakt over 799;-

Retur

Slik gjør du en retur


Registrer returen din på nettet
For at vi skal kunne ta imot returen din, må den først registreres på nett. Klikk her eller gå til Mine sider. Under fanen «Bestillinger» finner du en knapp for hver bestilling der du kan registrere returen din.
Når du har registrert deg, vil du motta all informasjon og dokumentasjon du trenger for å sende returen til oss.
Godt å vite! På dette stadiet kan du ikke bytte, men vi henviser deg til å legge inn en ny bestilling i stedet. Du kan lese mer om dette her.


Pakk varene
Kontroller at pakken inneholder de registrerte varene i god og ubrukt stand. Sørg for at emballasjen er ordentlig lukket og teipet igjen.
Du kan sende returen i originalemballasjen, men hvis den er ødelagt eller du ikke har den, kan du bruke lignende emballasje.
Godt å vite! Hvis varene returneres til oss i usalgbar stand, har vi rett til å avvise returen eller foreta et verdireduksjon.


Send returen tilbake
Postnord:
Etter at du har registrert returen din, vil du i siste steg motta en QR-kode direkte på din mobil/datamaskin. Du skal også ha mottatt denne på e-post/SMS og i Postnord-appen. Gå til ombudet ditt og vis QR-koden, så skriver de ut en fraktseddel for returen din.
Det er viktig at du tar vare på kvitteringen du får når du sender inn returen, til vi har mottatt og behandlet den.


Ting du bør tenke på når du returnerer

Hva må jeg tenke på før jeg returnerer?
Produktet må være i uendret stand, og alle etiketter og merkelapper må være festet. Hvis du returnerer undertøy/badetøy eller andre produkter med hygienebeskyttelse, må disse være på plass. Vesker må returneres med støvposer, og kjoler må returneres med beskyttelsestrekk.


Kan jeg returnere varer fra ulike bestillinger i samme pakke?
Selvfølgelig kan du returnere flere bestillinger i samme pakke. Det viktige er at du registrerer begge returer online via Mine sider, eller her


Hvor lang tid har jeg på meg til å returnere?
Beklager at noe ikke innfridde forventningene dine! Du har selvfølgelig mulighet til å returnere alt du ikke er helt fornøyd med, vi tilbyr 14 dagers returrett. Dette regnes fra den dagen du mottok pakken.
Klikk her for å registrere returen, og følg deretter trinnene.


Hva koster det å returnere?
Vi tar et returgebyr når du returnerer en vare. Du finner informasjon om gebyrene her.
Gebyret legges til i etterkant når vi har mottatt og behandlet returen din. Avhengig av hvilken betalingsmåte du har valgt, vil gebyret enten bli lagt til på fakturaen din eller trukket fra refusjonen din.


Kan jeg returnere SALE-varer?
Selvsagt kan du det! Du har samme returrett på våre SALG-varer som du har på varer til vanlig pris.


Må jeg returnere i samme pose/emballasje som da jeg mottok bestillingen?
Kastet du ved et uhell emballasjen du mottok bestillingen din i? Det er ikke noe problem! Bare pakk den i en lignende pose/eske og sørg for at du teiper den ordentlig, så fungerer det like bra.
Husk bare at det er du som kunde som er ansvarlig for returen frem til vi mottar den, så det er viktig at du bruker god emballasje som tåler transport, og at du bruker sterk tape som ikke løsner fra materialet.


Har dere mottatt returen min?
Vi gjør selvfølgelig alt vi kan for å sikre at returer blir behandlet så raskt som mulig! Vi forventer å kunne behandle returer i løpet av 1-2 uker, men i noen tilfeller kan det ta noen dager ekstra. Vi sender alltid ut en returbekreftelse på e-post når returen er behandlet av oss.
Hvis det har gått over 3 uker siden du sendte inn returen og du ikke har mottatt en returbekreftelse fra oss, ber vi deg kontakte vår kundeservice, så skal vi undersøke hva som kan ha skjedd.


 
 

 

 

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: