Fri frakt over 999;-

Retur

Slik gjør du en retur

Hvordan returnerer jeg? 


1. Registrer returen din på nettet

Klikk her for å komme direkte til å registrere din retur.
Du finner også returregistreringen på mine sider samt via lenken nederst i leveringsbekreftelsesmailen. 

Når du har kommet til returregistreringen, velg artiklene du vil returnere eller reklamere og angi returårsak for disse. Når du har valgt returkode for alle aktuelle artikler, fullfør registreringen, og deretter vil du få instruksjoner fra din valgte distributør.  

Merk: For øyeblikket kan du ikke registrere et bytte, vi henviser deg til å legge inn en ny bestilling. Du kan lese mer om det her. 
 
 
2. Pakk varene 
 
Kontroller at pakken inneholder de registrerte varene, og at de er i god og ubrukt stand. Forsegle emballasjen godt. Hvis du ikke har originalemballasjen, må du sørge for å pakke varene i emballasje som beskytter dem hele veien tilbake til oss. Merk: Hvis varene returneres til oss i usalgbar stand, kan vi nekte å ta i mot returen eller foreta et verditapsfradrag.
 
3. Send returen tilbake 
 
Etter at du har registrert returen din, vil du i siste trinn motta en QR-kode direkte på mobilen/datamaskinen din. Du skal også ha mottatt denne på e-post/SMS og i Postnord-appen. til leveringsstedet ditt og vis dem QR-koden, så skriver de ut et fraktbrev for returen din. 
 

Vennlig
st merk at hvis du har mottatt returdokumentasjon i leveransen din, vennligst bruk den i forbindelse med retur i stedet for å returnere digitalt.
 
 

Hva bør jeg tenke på før jeg returnerer?

Produkten ska vara i oförändrat skick och alla etiketter samt hangtags måste sitta kvar. Om du returnerar underkläder/badkläder eller övriga produkter med hygienskydd måste dessa sitta kvar. Väskor måste returneras med dustbag och klänningar med sina skyddsöverdrag. 

Kan jeg returnere varer fra ulike bestillinger?

Ja, du kan returnere varer fra forskjellige bestillinger. Det er imidlertid viktig å merke seg at du vil bli belastet for returfrakten per bestilling. Husk å registrere en retur for alle varene digitalt før du sender dem.

Hvor lang tid har jeg på meg å returnere?

Du har 30 dager på deg til å returnere.

Hva koster det å returnere?

Det koster 59 kr.

Kan jeg returnere salgsvarer?

Selvfølgelig!

Må jeg returnere varene i samme pose/pakke som jeg fikk bestillingen i?

Nei, det trenger du ikke. Sørg bare for å pakke varene ordentlig, siden det er du som er ansvarlig for returen.

Hva er en innleveringskvittering?

Når du leverer returen din hos utleveringsstedet, får du en kvittering for å ha levert inn pakken. Ta vare på denne – det er et bevis på at du har sendt pakken i retur.

Har dere mottatt returen min?

Det kan ta opptil 14 dager før returen er behandlet. Du vil motta en mail når returen er klar.

Hvordan tilbakebetaler dere?

Så snart vi har behandlet returen din, tilbakebetaler vi på samme måte som du opprinnelig betalte kjøpet ditt.

  • Vipps - Tilbakebetaling gjøres direkte via din vipps når returen er registrert hos oss.
  • Betalingskort - Tilbakebetaling skjer i løpet av 2-5 virkedager.
  • Faktura - Beløpet trekkes fra på din faktura. Har du allerede betalt faktura tilbakebetales beløpet til din fakturakonto.
  • Konto - Tilbakebetaling sendes direkte til din delbetalingskonto.

Jeg har returnert varer. Sender dere en ny faktura?

En oppdatert faktura vil bli sendt til deg innen ca 24 timer etter at din retur er registrert hos oss. Det kan ta opptil 14 dager før returen er registrert hos oss, men så snart returen din er behandlet vil du motta en bekreftelsesmail fra oss, og det vil bli sendt ut en oppdatert faktura dersom det er utestående saldo igjen. Du kan også se din oppdaterte saldo på mine sider.

Får jeg tilbake penger for frakt når jeg returnerer?

Om du sender alle varene i retur tilbakebetales fraktavgiften, men du blir belastet for returfrakten.
Les mer under våre kjøpsvillkår.

Hva skjer om jeg sender en pakke feil til dere, som egentlig skulle til et annet firma?

Det er viktig du setter på riktig returseddel på pakken. Vi står ikke ansvarlig for varer som returneres til oss ved en feil, men dersom du mistenker at det har skjedd, er du velkommen til å kontakt vår kundeservice. Vi gjør selvfølgelig alt vi kan for å finne varene.

 

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: