Fri frakt over 999;-

Retur

Slik gjør du en retur

Hvordan returnerer jeg varer?

Det er enkelt! Fyll ut returseddelen med det du vil returnere og oppgi returårsak. Klistre den forhånds utfylte fraktlappen, som fulgte med i pakken, på returpakken, og lever den på utleveringsstedet. Glem ikke å ta vare på kvitteringen på innlevert retur.

Hva bør jeg tenke på før jeg returnerer?

  • Produktet må være i uendret tilstand, og ingen etiketter samt tags, må være fjernet.
  • Dersom du returnerer undertøy/badetøy eller andre produkter med hygienebeskyttelse må disse ikke fjernes.
  • Vesker må returneres i støvposen, og kjoler i sin oppbevaringspose.

Jeg har ikke returseddelen, hva gjør jeg?

Kontakt kundeservice, så sender vi deg en ny returseddel. Pr. i dag kan du dessverre ikke skrive den ut selv.

Kan jeg returnere varer fra ulike bestillinger?

Det går fint, du kan returnere varer fra forskjellige bestillinger. Det er imidlertid viktig å merke seg at du vil bli belastet for returfrakten per bestilling.
Husk å legge ved følgeseddelen fra begge bestillingene i pakken.

Hvor lang tid har jeg på meg å returnere?

Du har 30 dager på deg til å returnere. Har det gått mer enn 30 dager, må du ta kontakt med kundeservice.

Hva koster det å returnere?

Det koster 59 kr.

Kan jeg returnere salgsvarer?

Selvfølgelig!

Må jeg returnere varene i samme pose/pakke som jeg fikk bestillingen i?

Nei, det trenger du ikke. Sørg bare for å pakke varene ordentlig, siden det er du som er ansvarlig for returen.

Hva er en innleveringskvittering?

Når du leverer returen din hos utleveringsstedet, får du en kvittering for å ha levert inn pakken. Ta vare på denne – det er et bevis på at du har sendt pakken i retur.

Har dere mottatt returen min?

Det kan ta opptil 14 dager før returen er behandlet. Du vil motta en mail når returen er klar.

Hvordan tilbakebetaler dere?

Så snart vi har behandlet returen din, tilbakebetaler vi på samme måte som du opprinnelig betalte kjøpet ditt.

  • Vipps - Vi kan for tiden ikke tilby Vipps som betalingsalternativ, men det er forventet på plass igjen etter sommeren. Tilbakebetaling gjøres direkte via din vipps når returen er registrert hos oss.
  • Betalingskort - Tilbakebetaling skjer i løpet av 2-5 virkedager.
  • Faktura - Beløpet trekkes fra på din faktura. Har du allerede betalt faktura tilbakebetales beløpet til din fakturakonto.
  • Konto - Tilbakebetaling sendes direkte til din delbetalingskonto.

Jeg har returnert varer. Sender dere en ny faktura?

En oppdatert faktura vil bli sendt til deg innen ca 24 timer etter at din retur er registrert hos oss. Det kan ta opptil 14 dager før returen er registrert hos oss, men så snart returen din er behandlet vil du motta en bekreftelsesmail fra oss, og det vil bli sendt ut en oppdatert faktura dersom det er utestående saldo igjen. Du kan også se din oppdaterte saldo på mine sider.

Får jeg tilbake penger for frakt når jeg returnerer?

Om du sender alle varene i retur tilbakebetales fraktavgiften, men du blir belastet for returfrakten.

Les mer under våre kjøpsvillkår.

 

Hva skjer om jeg sender en pakke feil til dere, som egentlig skulle til et annet firma?

Det er viktig du setter på riktig returseddel på pakken. Vi står ikke ansvarlig for varer som returneres til oss ved en feil, men dersom du mistenker at det har skjedd, er du velkommen til å kontakt vår kundeservice. Vi gjør selvfølgelig alt vi kan for å finne varene.

 

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: 62 nok