Fri frakt over 799;-

Kjøp og betaling

Betaling

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vipps
Du betaler direkte i kassen via din Vipps.

Debetkort
Du betaler direkte i kassen med betalingskortet ditt.

Faktura
Fakturaen din sendes til deg på e-post noen dager etter at du har gjennomført kjøpet. Du har alltid 30 dager på deg til å betale fakturaen, slik at du kan teste plaggene i fred og ro. Et administrasjonsgebyr på for tiden legges til hvert fakturakjøp.

Del opp betalingen din
Alle kjøpene dine samles på én konto, og du kan selv velge hvor mye du vil betale hver måned, men minst 70 kroner.
Et administrasjonsgebyr på for tiden legges til hvert fakturakjøp.
Fakturaen sendes til din e-post i begynnelsen av hver måned.


Hvor er fakturaen min, og hvordan sendes den?
Fakturaen sendes alltid ut på e-post, du kan også logge deg inn på Mine sider og finne den under «Mine fakturaer». Når fakturaen sendes ut, avhenger av hvilken betalingsmåte du har valgt:
Faktura 30 dager - Fakturaen sendes ut per e-post kort tid etter at bestillingen er levert til deg.
Delt betaling - Fakturaen sendes ut på e-post i begynnelsen av hver måned.


Kan jeg se fakturaene/kontoen min på Mine sider?
Selvsagt kan du det! Det er enkelt å finne dine nåværende fakturaer, og du kan også se all informasjon og historikk over tidligere betalinger. Du finner alt ved å logge inn på Mine sider og gå til «Mine fakturaer».


Jag har returnert varer, sender dere en ny faktura?
Ja, vi sender alltid ut en oppdatert faktura i forbindelse med en retur, så lenge det er et åpent mellomværende. Hvis du ønsker å vente med betalingen til du mottar den nye fakturaen, er det selvfølgelig mulig, men hold øye med forfallsdatoen. Du kan selv endre forfallsdatoen på Avarda, eller ved å kontakte vår kundeservice.
Hvis du derimot ønsker å betale restbeløpet etter returen direkte, kan du selvfølgelig gjøre det. Husk å legge til returgebyret og administrasjonsgebyret i betalingen din, slik at du slipper unødvendige purringer i etterkant. Du finner all informasjon om gebyrene våre her.


Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?
Vi ønsker selvfølgelig å kunne tilby deg den betalingsmåten du ønsker å bruke, men det er en rekke kriterier som vi må ta hensyn til når vi vurderer kredittverdigheten din. Noen av årsakene til avslag kan være at du har oppgitt en annen adresse enn din folkeregistrerte adresse, eller at du har nådd den maksimale kredittgrensen. Vi kan dessverre ikke se årsaken til avslaget, men vi anbefaler at du prøver en annen betalingsmåte denne gangen.


Hvorfor må jeg betale et gebyr for enfaktura-/avbetalingskonto?
Faktura- og delbetalingskonto er en kreditt, og du vil bli belastet et gebyr for bruk av disse tjenestene. Her kan du se gebyret som belastes for den betalingsmåten du har valgt.


Det står Avarda når jeg betaler - hvorfor?
Avarda er banken som håndterer alle fakturaer og delbetalingskontoer for Bubbleroom.


For fullstendig informasjon:
Bubbleroom kjøpsbetingelser
Avarda betingelser





 

Lagt i varekurven
Totalt i handlekurven: