Vanlige spørsmål
Her har vi samlet våre vanligste spørsmål
BESTILLING
Jeg har ikke fått ordrebekreftelse?
Sjekk gjerne i søppelposten, den kan ha havnet der. Ellers kan det ta opptil 24 timer (gjelder ikke helg) før den kommer ?? Har du ikke mottatt den iløpet 24 timer (gjelder ikke helg) er du velkommen til å ta kontakt med kundeservice ??
Jeg glemte å legge til rabattkoden min. Kan dere hjelpe meg?
Takk for at du handler hos oss ?? Vi håndterer bestillingen din ganske så raskt, og kan dessverre ikke garantere deg at vi får gjort noen endringer. Men du er hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice så ser vi hva vi kan gjøre
LEVERING
Hvor lang leveringstid har dere?
Standard Postnord – Leveringstiden er 2-5 hverdager fra du la inn bestillingen til du får bestillingen i postkassen eller til utleveringsstedet avhengig av størrelsen på pakken. Frakten koster 62 kr. Du får fri frakt ved kjøp over 999kr.
For lav ordreverdi Bestillinger under 299 nok belastes med en fraktavgift på 150 nok.
Hvor er pakken min?
Du får alltid en e-post med en sporingslenke når vi har sendt bestillingen din. Dersom du ikke har fått e-post innen lovt leveringstid, er du velkommen til å ta kontakt med kundeservice.
RETUR
Hvordan returnerer jeg?
Registrer returen din på nettet
Klikk her for å komme direkte til å registrere din retur.
Du finner også returregistreringen på mine sider samt via lenken nederst i leveringsbekreftelsesmailen.
Når du har kommet til returregistreringen, velg artiklene du vil returnere eller reklamere og angi returårsak for disse. Når du har valgt returkode for alle aktuelle artikler, fullfør registreringen, og deretter vil du få instruksjoner fra din valgte distributør.
Hva koster det å returnere?
Det koster kr 59 kr å returnere (pr pakke) uansett hvor mange plagg du returnerer.
Jeg har ikke har returseddel?
Ta kontakt med kundeservice så sender vi deg en ny returseddel. Pr i dag kan du dessverre ikke skrive ut returseddelen selv.
Hvor lang tid har jeg på meg til å returnere?
Du har 30 dager på å returnere. Har det gått mer enn 30 dager må du ta kontakt med kundeservice.
Har dere mottatt returen mitt?
Det kan ta opptil 14 dager før returen er behandlet. Du mottar alltid en e-post når returen er registrert. Først da vil eventuell tilbakebetaling/ refusjon utføres.
BETALING
Hvor mye skal jeg betale?
Du finner din aktuelle saldo og betalingsopplysninger på Mine Sider. Du kan logge inn og finne alle opplysningene du trenger. (Link til mine sider)
Hvorfor har jeg fått en ekstra avgift på 29 kr?
Siden faktura- og konto betaling er en form for kreditt, tar vi en avgift for at du skal kunne benytte deg av denne tjenesten.
Får jeg en oppdatert faktura når jeg har returnert varer?
Vi sender en oppdatert faktura så snart returen er behandlet, noe som kan ta opptil 14 dager. Ønsker du å betale før du får den oppdaterte fakturaen, betaler du for varene du har beholdt, og husk å legge til 59 kr i returfrakt. Du kan se din nåværende saldo på Mine Sider.